Ocean-Frank
S7, E13: The facts don't add up when a dead man is found handcuffed to a bed in his own home. As the "Bon Voyage" party approaches, everyone makes a video to say goodbye. In the series finale of Rizzoli & Isles, everyone says farewell and plans for their next adventure.