Off Course
시즌 1, 에피소드 2: Habhab thinks that the vessel needs to be in better shape and orders Vlad and Gunnar to do the maintenance work. The captain thinks they are too slow and decides to show them how it's done. Unfortunately he is not a handyman and they end up with more bruises and more damage to the ship. While they goof around, the ship is out of control and ends up on a reef.