Hullabalooba
Hullabalooba is a story about the everyday blunders of three pirates, a parrot and two seagulls. It is set on the pirates' ship, Ms.Fortune, sailing the seven seas. Captain Habhab has used his last bits of coin on a second hand treasure map and believes that this map will lead him to unimaginable riches.