S1, E5: Gunnar and Vlad get a great catch of fish. The fishnet gets torn and the crew starts to clean up the mess. The two seagulls Ritz and Hilton start throwing herring all over the deck when the crew is trying to clean it. Habhab orders seagulls to be shot down with a cannon but in the end the only thing they manage to do is wreck the ship and feed the seagulls.