The Octonauts
The Octonauts are an intrepid band of explorers who roam the oceans in search of adventure and fun. Led by a valiant polar bear and a daredevil kitten, these eight talented critters are always ready to embark on an exciting new mission.
When the Octopod goes in for repairs the Octonauts take a vacation, and Peso accompanies Barnacles to help his sister and her new polar cubs learn to navigate the harsh conditions of the frozen arctic.
The Octonauts venture into a dangerous red-hot lava tube to rescue a teeny tiny water bear.