Off-Season Greetings, Pt. 1
S4, E15: It's the holidays in the Hamptons! But an impending blizzard may derail Evan and Paige's wedding plans. Also, someone takes a big gamble on the future and a face from Hank's past triggers memories for Hank and Evan.