Officer Down
S14, E3: When a teenage wrestler comes into the emergency room with severe vomiting, Pratt quickly tries to solve the problem, but he finds out that the cause is much more serious. While working in the intensive care unit, Gates attempts to help a young kid with a deadly disease. Meanwhile, Abby and Morris jump in to save two volunteer cops brought in with gunshot wounds.