S1, E2: Riku and Yukio reflect on their first experience with GBN. They run into Momoka, who tries to get them to join the soccer club, but she is unable to stop them going back to GBN. Diving into the virtual cyberspace dimension again, they are reunited with Sarah, and instead of playing Gunpla Battle they choose a Collect mission whose goal is to collect a key item.