Okavango River
Сезон 1, серия 4: In Northern Botswana lies the magnificent Okavango Delta one of the most extraordinary ecosystems in Africa. In the heart of the Kalahari Desert, it's a wetland surrounded by parched and arid plains. The Delta and all the animals that live here owe their existence to the Okavango River.