Worst Cooks in America Oktoberfest Feast
S9, E3: Celebrity teams cook a traditional wiener schnitzel, but with a relay race twist. Then, they learn Oktoberfest-inspired meals like making sausages from scratch. Two recruits compete in a sausage challenge, and one is sent packing.