Old Friends
S12, E10: An illegal drug shipment arriving in New York City forces Danny to partner up with his Texas Ranger associate, Major Waylon Gates (Lyle Lovett), to find the narcotics before they flood the streets. Also, Jamie makes a concerning discovery about a former mentor as he helps a neighbor handle a gambling debt, and Frank receives pushback from Mayor Chase over his handling of a brawl between demonstrators and police officers at a protest.