Old School
S1, E8: Jake's dream comes true when he gets to spend the day with his hero, Jimmy Brogan (guest star Stacy Keach), a former crime reporter. But the dream becomes a nightmare when Jake's comments about Holt and the precinct are considered "on the record." Meanwhile, Terry and Charles try to teach Rosa how to be less terrifying on the witness stand.