Old Town Rodeo
S1, E6: Ahead of the hometown rodeo, Drs. Erin and Ben Schroeder make sure the star animals are healthy and ready for the big rodeo. When he’s not avoiding a charging bull, Dr. Ben bonds with his two sons while caring for an underdeveloped calf and a snake that won’t eat. Dr. Erin is filled with emotion as she cares for a pup with tumors whose owner passed away and for a cat with a shocking leg injury.