On Carnaby Street during the Swinging ’60s
S1, E4: Carnaby Street emerged during the expansion of London in the 17th century and would go on to become a symbol of social change in the 1960s. Look back on the history of this three-block stretch of city street and see why it became such a magnet for trendsetters and youth culture in post-war London, and examine why these changes were embraced by some and seen as a threat by others.