시즌 1, 에피소드 2: As the family attends an Atlanta charity gala benefitting an abused child, Cassie overshares information about Cam's upbringing on the red carpet that has huge implications. Owner Jimmy Flaherty and Reggie do their best to contain the crisis. Uncle Julius takes on a new role as a 'talent scout' for Cam. Cam realizes the implications of his mother's public blunder.