Once Upon a Time in Nagasaki
Сезон 1, серия 1: The samurai Kurima Raizo is ordered to kill the father of his fiance, who was suspected of dealing in opium. But after encountering the enigmatic Usui Yuen, learning the truth will send Raizo's life down the dangerous path of revenge.