REVENGER
As master assassin Usui Yuen looks into a series of assassinations made on the grand samurai clan, the Satsuma, he encounters Kurima Raizo, member and survivor of one of the attacks. Together, they discover the true nature of these murders is bigger than over stolen resources. As they get closer to the truth, will they come out alive to exact revenge?
Once Upon a Time in Nagasaki
The samurai Kurima Raizo is ordered to kill the father of his fiance, who was suspected of dealing in opium. But after encountering the enigmatic Usui Yuen, learning the truth will send Raizo's life down the dangerous path of revenge.
As Raizo tries to settle into his new life, an innocent shopkeeper is set up by a corrupt magistrate.