Once Upon a Time In Springfield
S21, E10: Krusty gets a new sidekick -- a Disney-style princess who proves too popular for Krusty's liking. But when he tries to fire her, he finds she is more attached to him than he ever dreamed. Meanwhile, when Burns eliminates the donuts from the power plant break room, Homer and his friends consider working at another power plant.