S7, E12: After a Molotov cocktail is hurled into Pride�s bar, evidence leads him directing to his old nemesis, Sasha Brousard (Callie Thorne), who has been keeping a secret that will affect his life forever. Also, Tammy uses her profiling skills on Hannah and Carter with shocking accuracy.