Once You Pop
S1, E5: The boys crack open a 40-year-old can of iconic "chips". Then, they head to Michigan to meet a couple with a huge collection of memorabilia from one of America's biggest and most nostalgic brands. To wash it all down, they sip a soda that was one of the most famous flops of all time.