One Coin in a Fountain
T1, E5: Laura (Margot Robbie) goes to great lengths to return her engagement ring to her ex-fiancé, while Kate’s (Kelli Garner) latest spy mission requires her to score a date with a Yugoslavian racecar enthusiast. Meanwhile, Dean (Mike Vogel) begins a risky affair with the mistress of a Pan Am executive.