One Good Man
S3, E6: The NCIS team reviews unorthodox training exercises after a Navy Seal candidate is found murdered weeks before his graduation. Also, a concerned Wade turns to Pride after her adopted son, Danny (Christopher Meyer), announces his plan to enter the Navy. Steven Weber guest stars.