One Million Miles
S1, E1: The Spanish flag school ship, Estrella Polar, with a crew of students sets sail on an academic mission to participate in a scientific experiment for CERN. At sea a mysterious storm develops after which the crew finds themselves totally isolated having lost all contact with everyone on Earth.