One of the Biggest Airshows On Earth!
S1, E1: In this episode, we visit Oshkosh Wisconsin. We also check out the C5M Super Galaxy! We talk to first officer Jeff Skiles, and we take you inside an airplane cockpit when things go terribly wrong.