One Small Dinosaur / T. Rex Migration
S1, E12: Mrs. Pteranodon takes Buddy and Tiny to visit Mikey Microraptor, one of the smallest dinosaurs ever. Tiny is annoyed tht Mikey is even smaller that she is, but Mikey looks up to Tiny as a role model. When Mom takes Buddy and Tiny to Rexville to visit their friend Annie Tyrannosaurus, they discover that the Tyrannosaurus family has moved away! They follow clues, and find her on migration with her family.