One to the Heart
S1, E13: Sam and Eddie take a case involving a serial con man who victimizes wealthy women, and the pair hatch a plan to con the con man using Sam as bait. But their plan goes awry when they discover they're not the only ones after the con man and they may be stepping into a trap themselves.