Oops Sorry
S3, E8: Season finale. After losing yet another key witness in the Las Hormigas Cartel investigation, Cullen is forced to deal with the consequences... and FBI agent Dustin Kasprowicz. Janice returns to Dispatch to confront Clint and delivers shocking news. Joe Keery, Jason Mantzoukas, Dylan McDermott, Paula Pell and J.K. Simmons guest star.