Open Season
S1, E10: Joe races from Marybeth’s hospital bedside to rescue Sheridan, who has spent the night running and hiding from her stalker. With help from Sheridan and Nate, Joe has a final showdown with the killers. In the aftermath of this face-off, the Picketts lose one family member and gain another.