Open Windows
S6, E1: After uncovering similar attacks in her neighborhood - young women, alone, in apartments with open windows to the hot summer night - Andy and the officers of 15 Division will have to fight the Sex Crimes Unit on how to proceed, in order to protect the vulnerable and do the right thing.