Parenthood Opening Night
S2, E13: Kristina (Monica Potter) and Adam (Peter Krause) catch Haddie (Sarah Ramos) sneaking around with Alex (guest star Michael B. Jordan,"Friday Night Lights") and forbid her from seeing him anymore. Sarah (Lauren Graham) faces a new challenge when Drew (Miles Heizer) tells her he needs to sell five hundred dollars worth of wrapping paper. Meanwhile, Crosby (Dax Shepard) and Jasmine (Joy Bryant) have to deal with Jabbar’s (Tyree Brown) bad case of stage fright right before the school play. Mae Whitman, Sarah Ramos, Max Burkholder, Bonnie Bedelia and Craig T. Nelson also star.