Opening Statements
Сезон 3, серия 16: As Tommy's trial begins, Callie sees Jamie in a new light. After running into some old colleagues, Mariana wonders if she can ever make amends. Malika must learn to establish boundaries, meanwhile Alice and Ruby's relationship is revealed.