Operation Infiltration
S6, E18: Frankie accompanies Brick on a school field trip and attempts to help her socially inept son make friends with a couple of boys. Meanwhile, when Devin scolds Axl for being mean to his sister, he tries to make it look like they are the best of friends when Sue spends the weekend at his house; and while trying to thin out some of their hoarding father's massive stockpile of junk, Mike gets a sinking feeling that he may have bullied his brother Rusty (recurring guest star Norm Macdonald) a bit too much as kids and turned him into the hapless man that he is today. Recurring guest star Dave Foley returns as Dr. Fulton.