Operation Righteous Cowboy Lightning
Сезон 5, серия 12: Tracy has a reality TV crew following him around which Liz tries to use to her advantage, while Jack attempts to make a profit by pre-recording natural disaster telethons. Lutz lies to the writers to make him more valuable in the event of an apocalypse.