Oretha
S2, E2: Oretha is a church-going rock chick stuck with a wardrobe crisis - her Sunday best is the worst, and her casual clothes are from the 80's! Can Stacy London and Clinton Kelly get Oretha into the right size, the right fit, the right color AND the right era?