Oscillate
Сезон 2, серия 8: In a flashback, Rose and Gittel are faced with an ultimatum. Maura learns more about the trans experience, and gets closer to Shea when she volunteers for a suicide hotline. Josh displaces his energy on his career, taking him down a reckless path. After a revealing dinner with Shelly and her new beau Buzz, Ali and Sarah decide to go on the road to the Idylwild Wimmin's Music Festival – with Maura.