Our Enduring Fascination with Dinosaurs
S1, E1: Take account of the deep presence of dinosaurs in our cultural imagination, both within modern societies and those of Indigenous peoples around the world. Trace Professor Curry Rogers’ background and path to becoming a dinosaur paleontologist. Then, learn about the work of paleontologists, both in the field and in museums, and consider what dinosaurs reveal about the Earth’s history.