Our Other 'Cops' is On! - Part 1
S3, E7: While enjoying TV time in prison, Earl and Randy are excited when they see that the show "Cops" is filming in Camden County. The episode features different types of altercations that are all somehow related to Earl. Kenny is featured in the episode as a raffle winner who gets to ride along with a cop. Since the "Cops" episode was taped prior to Kenny and Earl's reconciliation, Kenny shows resentment towards Earl.