Out In The Cold
Сезон 1, серия 6: Kim and Pierre's trapping season is complicated by a troublesome local resident; Becky enlists her dog team to help secure a supply of firewood. Pike Mike hunts for small game; Bentley teaches his young nephew the tricks of the trapping trade.