Outfoxed
S5, E8: While investigating a series of murders of entire families in Hampton, Virginia, the BAU is forced to visit Red Onion Supermax Prison to seek advice from one of the most atrocious killers from the team's past, nicknamed "The Fox," who delivers a portentous message to Agent Hotchner.