시즌 4, 에피소드 8: Joan, anxious to see her family, receives exciting news about her return home. At an important game, Emmalin injures her leg, which could end her dreams of playing colligate hockey. With their children Lucas and Katie beginning to sense the escalading tension between them, Pamela and Chase finally accept that something needs to change in their marriage.