Paddling Québec Authentique and the Laurentides
S7, E4: Ken Whiting tackles one of Eastern Canada's most popular whitewater rivers, the Rouge River, and then swaps his whitewater kayak for a sea kayak to explore the beautiful flowing rivers of Québec's Lanaudiére and Mauricie regions.