Palpating the Orbital Rim
S8, E2: Hank treats a stuntwoman on the set of a film that’s said to be cursed. Evan deals with the fallout from the cyber attack on Hamptons Heritage as Diana Underhill’s hacked medical records become national news. When Jeremiah’s parents come to town, Divya helps the family work through their differences. Meanwhile, Hank and Jen go on their first date but things don’t go as planned.