Pandora's Box, Pt. 2
S3, E14: NCIS agents McGee and Torres travel to New Orleans to partner with Pride and his team in the search for a missing homeland security theoretical terror playbook, on the conclusion of a special two-hour crossover event. Grammy Award-nominated artist Maren Morris performs. Pandora's Box, Part I is available on the NCIS home page.