Pandora's Box
시즌 1, 에피소드 11: Gideon’s life is threatened, so Conrad sends him home to get away from District 13. When the men after Gideon find him, Murphy and Gideon hide in his secret lab, where they become trapped. As they search for a way to escape, Murphy learns the main reason these men are after Gideon.