Panopticon
T4, E1: In the fourth season premiere, the team must devise new ways to continue their work without being detected by Samaritan after they’re forced to take on new identities created by Root. Some, however, find it hard to ignore the Machine’s numbers, putting them all at risk of being seen by the rival Machine.