Parallel Construction, Bitches
S5, E13: Florrick/Agos and Lockhart/Gardner fight to keep Lemond Bishop as a client when he is arrested on a drug-related charge, which possibly resulted from a leak inside Alicia's firm. Meanwhile, the investigation into voter fraud in the gubernatorial election continues to move forward when Marilyn is approached by an agent in the Office of Public Integrity. Jack Davenport and Eric Bogosian guest star.