시즌 1, 에피소드 11: Picking up where the series left off after the Fall Finale, the search for the serial killer takes a very personal turn, as Rosewood and Villa must follow a trail of clues left for Rosie, before another victim falls prey. As things heat up between Villa and Mike, Villa escapes by throwing herself deeper into the case, which inevitably pushes her closer to Rosewood. Meanwhile, Donna intervenes when Pippy decides to give TMI’s absentee mother a piece of her mind. Plus, the Chief position is Hornstock’s, if he is willing to pay a stiff price.