The Schouwendam 12 Paranoia
S1, E6: Karlijn is confronted with her own past when she comes under increasing pressure to solve the mystery. There are new victims in Schouwendam, and the paranoia of the residents takes on dangerous forms. When something is found in the forest, it turns everything upside down.