Paranormal Intervention
S1, E11: Retiree Carol Ann stays awake every night taping the voices of the dead. Is she simply documenting - or providing a portal for dark forces eager to cross over? PRS cuts their winter break short, and teams up with legendary investigator Lorraine Warren to help Carol Ann curtail her obsession and close this doorway to the dead - for good.