Parent Trap
S1, E3: Type-A June is operating at her highest potential when she lands a demanding internship, juggles two jobs and adds on more responsibilities. But she meets her match when she's tasked with cleaning up one of Chloe's incredibly irresponsible, half-baked ideas. Meanwhile, James is psyched to have landed a classic body-swap movie, co-starring the talented Kiernan Shipka, and dives head first into the research.